Rasa insecure bila pasangan kena gout.
Bagaimana jika masa depan pasangan bertambah teruk.
Mungkin dibuang kerja akibat selalu MC
Tambahan pulak zaman susah dapat kerja sekarang ni.

Seperti Yg Kita Tahu
Produk Tempatan Yang Bagus
Selalu Di Anak-tirikan Sehingga
Ramai Insan-Insan Bijak
Membawa Diri Keluar Negara

Dari Malaysia Membawa Diri Ke Australia
Dan Ingin Pulang Semula Ke Malaysia
Begitulah Perjuangan Anak Tempatan
Yang Tidak Putus Asa
Ingin Bawa Perubahan Untuk Warganegara

Sudah 12 Tahun Mereka Bersama Pasukan Saintis Bersilih Ganti Meneruskan Perjuangan Ini

Tidak Perlu Lagi Menafikan Kepakaran Mereka

Dr Amin Malik Shah

PhD (UNSW, Australia) Founder & CEO

Natureceuticals was founded by Dr. Amin Malik Shah, following over a decade of thorough research in the field of herbal pharmaceuticals at various universities.

Dr. Shah has authored nearly 300 academic publications related to pharmaceutical sciences and has overseen the work of over 100 postgraduate students. He is ranked among the top 2% of pharmaceutical research scientists globally.

Professor Aman Shah

MBBS (Sheffield)PhD (Oxford)

Clinical Director

Prof Aman Shah graduated with MBBS Medical Degree from the University of Sheffield and also completed a Ph.D. at Oxford University.

He is the clinical research director for Natureceuticals and he oversees the company's clinical research projects. Currently, he is also a Professor at Quest International University, Malaysia in the School of Medicine.

Tahukah Anda Bahawa Rosmarinic Acid
Menjaga dan menyihatkan buah pinggang anda supaya optimal
(berfungsi secara sepenuhnya)

Ya, Harapan Tinggi Untuk Penghidap Gout & Rheumatoid Arthritis

Tetapi Sebelum Tu, Kami Ingin Bawa Anda
Menjelajah Sebahagian Pengalaman Dan Ujikaji Kami Bersama Pasukan Dalam Memahami
Proses Pembentukan Gout & Rheumatoid Arthritis

Sebenarnya Kami Ingin Telus Dalam Menyampaikan Maklumat
Kami Ingin Anda Memahami Perkara Sebenar
Mengenai Apa Yang Berlaku Di Dalam Sistem Tubuh Anda

Selalunya Setelah Kita Ambil Preskripsi
Berbual Sebentar Dengan Dokter Sambil Tunjuk Rekod Kesihatan
Dan Terima Nasihat Pemakanan, Jaga Pantang Itu Ini
Kita Terus Pulang Camtu Je

Kita Tak Pernah Ambil Tahu
Apa Yang Dilalui Sekarang Ini Sebenarnya

Boleh Di Pulihkan Seperti Normal Sediakala

(Kami minta maaf kerana menggunakan terma perubatan di dalam penerangan)

Gout dan rheumatoid arthritis adalah dua jenis penyakit yang mempengaruhi sendi dan sering kali disebabkan oleh mekanisme autoimun.

Walaupun kedua-duanya mempengaruhi sendi, mereka adalah penyakit yang berbeza dengan perbezaan dalam penyebab, mekanisme patologi, gejala, dan pengurusan.

Namun, terdapat beberapa persamaan dan perkaitan antara gout dan rheumatoid arthritis.

Dimana ianya boleh di selesaikan dengan rosmarinic acid.

  1. Ketidakselesaan Sendi: Gout dan rheumatoid arthritis sama-sama boleh menyebabkan ketidakselesaan dan sakit pada sendi.

    Namun, jenis kesakitan dan manifestasi gejala berbeza.

    Gout biasanya menyebabkan serangan sakit tiba-tiba pada satu atau beberapa sendi, biasanya pada malam hari, disertai dengan bengkak, merah, dan panas di kawasan yang terjejas.

    Rheumatoid arthritis, sebaliknya, adalah penyakit autoimun yang menyebabkan keradangan kronik dalam beberapa sendi, dan gejala-gejalanya termasuk bengkak, kekakuan pagi, dan ketidakselesaan berpanjangan pada banyak sendi.


  2. Asid Urik: Gout adalah penyakit yang disebabkan oleh peningkatan kadar asid urik dalam darah dan pengendapan kristal asid urik dalam sendi.

    Rheumatoid arthritis, sebaliknya, adalah penyakit autoimun yang melibatkan respons imun yang salah terhadap sendi, dan bukan disebabkan oleh asid urik tinggi.


  3. Faktor Risiko Bersama: Terdapat faktor risiko yang bersama antara kedua-dua penyakit ini. Contohnya, jantung berdebar dan kegemukan adalah faktor risiko yang berkaitan dengan kedua-dua penyakit ini.


  4. Pengurusan Gejala: Terdapat beberapa tindakan yang boleh diambil untuk mengurangkan gejala kedua-dua penyakit ini.

    Bagi gout, pengurangan asid urik dalam darah dengan ubat-ubatan dan perubahan diet adalah penting.

    Bagi rheumatoid arthritis, terapi modifikasi penyakit seperti ubat anti-radang dan ubat modulator biologi digunakan untuk mengurangkan keradangan dan menghentikan perkembangan penyakit.


  5. Penyakit Kronik: Kedua-dua gout dan rheumatoid arthritis adalah penyakit kronik yang memerlukan pengurusan jangka panjang.

    Bagi rheumatoid arthritis, pengurusan yang teratur oleh pakar reumatologi biasanya diperlukan.

Gout dan F2-Isoprostanes: F2-isoprostanes adalah penanda aras oksidatif stres dalam tubuh, dan oksidatif stres telah dikenalpasti sebagai faktor yang terlibat dalam perkembangan gout.

Dalam gout, peningkatan kadar asid urik dalam darah boleh menyebabkan penumpukan kristal asid urik dalam sendi, yang pada gilirannya boleh mengaktifkan sistem imun dan merangsang pengeluaran radikal bebas, termasuk F2-isoprostanes.

Oleh itu, F2-isoprostanes meningkat dalam gout sebagai tindak balas kepada oksidatif stres yang berkaitan dengan penyakit ini.

Rheumatoid Arthritis (RA) dan F2-Isoprostanes: RA adalah penyakit autoimun yang melibatkan keradangan kronik dalam sendi.

Sebagai sebahagian daripada proses keradangan, sel-sel imun melepaskan radikal bebas dan spesies oksigen reaktif, yang juga menyebabkan oksidatif stres.

Kadar F2-isoprostanes yang tinggi telah dikesan dalam serum dan cecair sinovial pesakit RA, menunjukkan peningkatan oksidatif stres dalam penyakit ini.

Kami mendapati kaitan diantara F2-isoprostanes dan oksidatif stres yang merupakan trigger kepada kedua-dua penyakit ini.

  • Oksidatif stres menyebabkan peningkatan produksi radikal bebas dalam tubuh.
  • Peningkatan radikal bebas akan menyebabkan oksidasi asid arakhidonat dalam sel-sel.
  • Akibat daripada oksidasi asid arakhidonat ini, F2-isoprostanes akan terbentuk dan dilepaskan ke dalam darah dan cecair tubuh.

Mengukur tahap F2-isoprostanes dalam tubuh adalah cara untuk menilai tahap oksidatif stres. Oleh itu, F2-isoprostanes digunakan sebagai penanda atau biomarker yang berguna untuk mengukur kadar oksidatif stres dalam tubuh manusia.

Bagaimana Rosmarinic Acid Dapat Membantu?

Rosmarinic acid adalah sejenis bahan kimia botani yang terdapat dalam tumbuhan misai kucing.

Ia mempunyai kandungan antioksidan setinggi 6% melalui kaedah tanaman yang istimewa di ladang kami sendiri, yang boleh membantu melawan oksidatif stres dalam tubuh.

Oksidatif stres berlaku apabila terdapat terlalu banyak radikal bebas dalam badan yang boleh merosakkan sel dan tisu.

  1. Antioksidan: Ia bertindak sebagai penentang untuk radikal bebas, yang membantu menghentikan mereka daripada merosakkan sel-sel badan.


  2. Perlindungan Sel-sel: Rosmarinic acid boleh melindungi sel-sel badan daripada kerosakan yang disebabkan oleh oksidatif stres.

    Ini termasuk melindungi lemak dalam sel-sel daripada teroksidasi, yang boleh membantu mengurangkan pembentukan F2-isoprostanes.


  3. Anti-radang: Rosmarinic acid juga mempunyai sifat anti-radang, yang membantu mengurangkan keradangan dalam badan. Keradangan juga boleh menyumbang kepada oksidatif stres.

Tidak Kawal Pemakanan Dan Tidak Bersenam Punca Gout Semakin Membarah!

Jangan tunggu lama lama. Bila dah terlambat, anda akan menyesal ! Bertindak segera dengan produk yang terbukti berkesan

Tahu Tak Bagaimana Gout Terjadi?

1- Gout terjadi apabila uric acid gagal dikeluarkan oleh buah pinggang.

2- Canssu5 mengelakkan dari terjadi nya uric acid deposit atau bengkak gout

3- jika bengkak gout masih kecil masih ada peluang untuk surut

4- Canssu5 meningkatkan dan melindungi fungsi buah pinggang dan hati supaya uric acid boleh dikeluarkan dari dalam darah secara semula jadi

Pakar Australia Gunakan Ektrak Tumbuhan Tempatan (Rosmarinic Acid) Untuk Selesaikan Masalah Gout & Rheumatoid Arthritis

Mengandungi ekstrak misai kucing (orthosiphon stamineus) yang telah di paten dan dipiawai serta terbukti berkesan dan selamat hasil daripada kajian klinikal sejak 30 tahun lepas

Canssu5 Juga Pernah Disiarkan Di Dalam Media Internasional

"TumbuhanTradisional Yang Diproses Melalui Cara Saintifik Yang Terbukti Memaksimakan Kesan Positif Kepada Pengguna"

Memperkenalkan..

Canssu5

Makanan tambahan ( medical grade ) yang berperisa ice lemon tea. Rasa sedap dan menggunakan pemanis tanpa kalori. 1 kotak mengandungi 15 sacet untuk kegunaan 1-2 minggu

Kelebihan Mengamalkan Canssu5 Setiap hari

Canssu5 Sudah Disahkan Halal
& Diluluskan KKM

No KKM MAL20056073T

Cara Pengambilan Canssu5

Cara Minum Untuk Penghidap Gout

Begini Kaedahnya
  • CARA MINUM 4 SACHET SEHARI -> UNTUK MINGGU PERTAMA
  • MINGGU KE DUA MINUM -> 2 SACHET SEHARI
  • BULAN KE DUA MINUM -> 1 SACHET SEHARI
Wajib Follow

Apa Kata Mereka Yang Sudah Amalkan Canssu5

Bertahun tahun akak haramkan diri akak makan daging dek kerana sakit,bengkak kaki yang tak tertanggung akibat gout.

tapi baru daging tetel korban asam pedas teringin makanlah,denyut datang walaupun UA rendah.. malam tu makan canssu5,esok pagi Alhamdulillah rasa ringan dan boleh berdiri,teruskan kerja 8 jam

Tapi lepas amek canssu5 ni,kaki dah tak – Puan Cici

Kalau tersalah makan mesti akan rasa sakit sendi.. sebelum gout nak datang dia akan rasa sakit sikit di bahagian tertentu

kalau lambat makan ubat doctor,ltut bertambah sakit.. kalau sakit dah teruk sangat,ubat doktor dah xde kesan…

Sekarang saya amalkan canssu5 ,tanda awal ada datang tpi saya tak makan ubat doctor.saya biar.. lama2 sakit hilang sendiri – Akmal

Suami akak dah 10 hari consisten amek canssu5.. Abg ada 3 serangkai,jantung dan darah tinggi.. Sejak dia amalkan canssu5 ni dia rasa tubuhnya ringan dan selesa

Akak paling rasa terkejut hubungan kelamis mmg worst sebelum ni.. tapi lepas canssu5 banyak perubahan..

Canssu5 mmg bagus utk suami akak,dia tak letih lesu,rasa ringan selesa

Saya minum baru 1 kotak ada perubahan,kaki saya tidak lagi besar menonjol keluar

dapat pakai selipar,kasut

Alhamdulillah gout saya ada perubahan. Sakit sebelum ni sudah reda. Badan pun rasa ringan sekarang

Bacaan uric acid pernah cecah 600!!

Alhamdulillah lepas minum 3 sachet canssu5 setiap hari selama seminggu,boleh makan daging dah tanpa kena serang gout

Sudah semakin pulih sejak amalkan Canssu5

Dulu ada bengkak besar di jari kaki,tetapi sekarang dah tiada

Serangan gout pun dah tak ada seperti sebelum ini

Alhamdulillah, gout dah tak datang lagi.

Baru habis 2 kotak. Walaupun ada hypertension.

Alhamdulillah dapat kesihatan yg diinginkan

3 bulan lepas ada buat operation pada sendi.

Ada perbezaan selepas minum Canssu5.

Langgar pantang sikit. Tapi tak terlalu sakit serangan gout.

Asal daripada 500 uric acid, minum Canssu5 uric acid turun pada 380

Kes Gout Yang 'Pelik' En Safar

Minggu 1

Umur 41 tahun, creatinen 116, uric acid 646, gout keturunan.Ā 

Alhamdulillah minum 3 sachet sehari selama seminggu. Dapat ‘Hold’ rasa sakit GOUT tu.

Minggu 2

Encik Safa selepas 2 minggu minum Canssu5.

Minggu 3

Encik Safa selepas 3 minggu minum Canssu5.

Power ooo terus boleh makan apa dia nak. Tak kena gout dah

5 Kesan Apabila Anda Amalkan Canssu5

Boleh solat berdiri dengan sempurna kerana gout tidak lagi menyerang

Risiko serangan jantung berkurang kerana darah tinggi menurun

Dah boleh makan sedap,cuma anda tetap kena kawal nafsu makan.

Hidup lebih bermakna bebas buat aktiviti tanpa perlu menahan sakit

Buah pinggang anda pun terjaga kerana produk ini tidak mengandungi bahan kimia merbahaya

Offer Kami šŸ™‚

100% Percuma COD & Postage

Takut dah bayar, tapi barang tak sampai.
Jangan risau, anda boleh order dahulu,
dah sampai depan rumah anda baru bayar (COD). COD Ninjavan 100% Free Semenanjung sahaja.

100% Jaminan Pemulangan Wang (100% Refundable)

Anda ragu-ragu untuk cuba Canssu5?
Itulah sebab kenapa kami berikan jaminan 100%
pemulangan wang dengan Yakin & Selamat (T&C)

BARANG ANDA PASTI SAMPAI

KHAS UNTUK YANG BUAT PEMBELIAN DI WEBSITE INI, PIHAK HQ CANSSU5 NAK BAGI SPECIAL OFFER

FREE POS + FREE COD (Barang Sampai Baru Bayar) SELURUH MALAYSIA

PILIH PAKEJ CANSSU5 DI BAWAH

KAMI TELAH SUSUN PAKEJ DARI PALING LARIS SEHINGGA PAKEJ TRIAL SESUAI UNTUK PENGGUNAAN ANDA

*untuk yang telah mengidap gout disarankan pengambilan 3Ā sachet CANSSU5 sehari selama 7 hariĀ untuk permulaan. Lihat perubahan positif setiap hari. Rekod & tangkap gambar setiap hari khususnya di bahagian sendi bengkak untuk lihat perbezaan sebelum selepas menggunakan CANSSU5

4 box canssu 5

4 Kotak CANSSU5 RM 220 SAHAJA PAKEJ PILIHAN PALING LARIS UNTUK KESEMBUHAN DARI GOUT, RADANG DAN SAKIT BADAN + FREE COD

Untuk yang serios nak cepat kesanĀ dalam masa sebulan

3 box canssu 5

3 Kotak CANSSU5 RM 190 Sahaja. FREE COD

2 box canssu 5

2 Kotak CANSSU5 RM 160 Sahaja. FREE COD

1 box canssu5

TIADA FREE COD

Sekiranya Mempunyai Masalah Kesihatan Yang Lain

Sila Dapatkan Khidmat Nasihat
  • CARA MINUM 4 SACHET SEHARI -> UNTUK MINGGU PERTAMA
  • MINGGU KE DUA MINUM -> 2 SACHET SEHARI
  • BULAN KE DUA MINUM -> 1 SACHET SEHARI
Wajib Follow

Soalan Yang Sering Ditanya

Ya,ini nombor kelulusan KKM MAL20056073T

mengawal Tekanan Darah,
Kolesterol, Gout

CANSSU 5 diperbuat daripada
extrak piawai daun herba misai kucing (Orthosiphon
stamineus) yang telah di paten.

Di formulasikan
dengan kaedah saintifik untuk membantu
menyimbangkan tekanan darah, kadar gula, asid urik
dan kolesterol .

Setiap sachet CANSSU 5
mengandungi ekstrak daun herba misai kucing di
piawai untuk mengandungi bahan aktif semulajadi asid
rosmarinik sebanyak 15 mg. Bahan aktif ini
mempunyai khasiat antioxsida dan anti-keradangan
yang tinggi.

Di formulasi dalam bentuk
minuman yang lazat dan berkhasiat yang berperisa
semulajadi. Ia mengandungi pemanis tanpa kalor

– – boleh diambil untuk usia 18thn ke atas
– – Untuk kesihatan umum ambil 1 sachet sehari
– – untuk mengawal masalah kritikal ambil 2- 3 sachet
sehari
– – hanya koyak sachet dan bacuh dlm air suam / sejuk

Facebookā„¢ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. https://canssu5.com.my/ is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners.